Titular página
Publicació on-line del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona
Edició 156 - 07-11-2018
Segueix-nos afacebookTwitter
 

 
AVHIC

L’Associació de Veterinaris i Higienistes de Catalunya celebra els 25 anys amb una jornada

Amb el títol “25 anys amb la seguretat alimentària i el consumidor”, l’Associació de Veterinaris i Higienistes de Catalunya organitza una jornada a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona el divendres 26 octubre.

L’Associació de Veterinaris i Higienistes de Catalunya (AVHIC), entitat que aplega tècnics especialitzats en els àmbits de la higiene i la tecnologia alimentària, salut pública i medi ambient, celebra els 25 anys. Per celebrar-ho, organitza una jornada dedicada a la seguretat alimentària i el consumidor, que tindrà lloc a l’Auditori de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona (avinguda Diagonal, 643), el proper divendres 26 d’octubre, de les 9 a les 14 hores.

La jornada preveu un programa ambiciós amb dues conferències: una dedicada a la seguretat alimentaria a càrrec de José Miguel Mulet, llicenciat en Química i doctor en Bioquímica i Biologia Molecular per la Universitat de València; i una altra dedicada a les xarxes socials i la seguretat alimentària, a càrrec de Gemma Trigueros, llicenciada en Veterinària i coordinadora d’alimentació de l’OCU.

També hi haurà dues taules rodones: una sobre “Seguretat alimentària i percepció de salut”, amb la participació de Julio Basulto, dietista-nutricionista; Laura Arranz, doctora en Alimentació i Nutrició; i José Miguel Mulet, llicenciat en Química i doctor en Bioquímica i Biologia Molecular. L’altra, sobre “Els resultats de les inspeccions”, amb la participació de Neus Vidal, periodista especialitzada en lleis de transparència i accés a la informació pública; Mercè Almirall, llicenciada en Veterinària i tècnica de Salut de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú; Raquel Arrebola, llicenciada en Ciències Biològiques i directora de Qualitat dels Establiments Viena.

La presentació de la jornada anirà a càrrec del president de l’AVHIC, Jordi Gisbert, i la moderació la farà la periodista de TV3, especialista en cuina i alimentació, Tana Collados. A més, durant la clausura de la jornada participarà la subdirectora de Seguretat Alimentària i Protecció de la Salut del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Carme Chacón.

Per a més informació i inscripcions: cal contactar amb Suport Serveis, als telèfons 932017571 - 600505922, també a l’adreça electrònica secretaria@suportserveis.com, i identificar-se com a col·legiats del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona (COVB).

Enllaç directe a la fitxa de la jornada dels 25 anys de l’AVHIC.

 

 

Retorn Tornar a la portada de l'e-news

 


 
Per a més informació contactar amb COVB:
Av. República Argentina, 21-25 08023 Barcelona.
Tel: 93 211 24 66 - Fax: 93 212 12 08 · E-mail: covb@covb.cat · www.covb.cat