Actualitat/ Notícies

Comunicat de la Junta de Govern

02/08/2024

Benvolgut/da company/a,

Us informem que el company Ignasi Durall Rivas ha renunciat al càrrec de Secretari de la Junta de Govern per motius personals. Tots i totes agraïm el treball i esforç realitzat durant aquests mesos que han donat fruit a nombroses actuacions en interès de la professió com la creació del Comitè Científic del Col·legi o l’impuls de la formació i la represa de contactes amb les autoritats.

Així mateix, us comuniquem que hem designat com a nou Secretari al company Xavier Cornet, Col. Núm. B-4405, que exerceix la clínica d’animals de companyia en un hospital amb especial interès en Neurologia.

L’equip que formem la Junta de Govern continuem amb il·lusió nombrosos projectes i accions per a donar suport i serveis a les persones col·legiades en l’exercici professional i en la defensa del prestigi de la Veterinària.

Ben cordialment,

La Junta de Govern

Joan Mesià, Xavier Cornet, Marc Piera Raspall, Artur Font, Hèctor Cornudella, Maria Elena Garcia, Ares Burballa, Natalia Curull i Carolina Garcia.