Actualitat / Formacions
Estudis de vida útil segura d’aliments a punt per consumir
09 de maig de 2025 - 20 de juny de 2025

Aquest curs té com a objectiu ensenyar la importància de cultivar bones relacions amb els clients existents, dissenyant un pla estratègic orientat a la venda recurrent i la fidelització.
Programa:
- Màrqueting directe
- Identificació del màrqueting directe.
- Tècniques del màrqueting offline i online.
- Creació d’un pla de màrqueting directe: anàlisi de situació, determinació d’objectius, elaboració d’estratègies, pressupostos, seguiment i control.
- Estratègia d’interaccions amb el client, fidelització i venda
- Gestió de la fidelització i vendes: estratègies de fidelització, cross/up-selling, claus per a un pla de fidelització, estratègies de retenció, CAC vs. cost de retenció, enllaços/tribu.
- Gestió amb clients: màrqueting relacional, generació i segmentació de bases de dades.
📅 Dates: 9, 16, 23, 30 de maig i 10, 13, 20 de juny de 2025
⏳ Horari: de 13:00h a 16:30h (última sessió, 20 de juny, de 13:00h a 17:00h)
💻 Modalitat: Aula virtual i última sessió presencial
👩🏫 Ponent: Juanita Acevedo, especialista docent en màrqueting, comunicació i Social Media
📩 Inscripció: Enviar documentació a formacio@covb.cat abans del 6 de maig de 2025 (Annex I signat, fotocòpia DNI/NIE, capçalera nòmina/rebut d’autònoms/DARDO)
Curs subvencionat (només per a veterinaris col·legiats a Barcelona)